28 Eylül 2009 Pazartesi

LOTO

Manken gibi bir eşim, iki çocuğum, istanbul’un en güzel yerinde çok güzel bir evim, süper spor bir arabam, eşimin de küçük ama çocukları okula bırakırken kullandığı bir arabası var. Her yaz tatile çıkabiliyoruz. Mükemmel bir seks hayatımız var ve birbirimizi hala çok seviyoruz. Neyse akşama da bebek’te ortak arkadaşlarımızla balık yiyeceğiz.

En azından hayellerim böyleydi. İnsan hayalleriyle yaşar derler ya benimki de o hesap. Tamam biraz gerçeklerden bahsetmenin zamanı geldi;

Makine mühendisiyim. Eşim çalışmıyor. Bir çocuğum var. Tek maaşla istanbul’da geçinemediğimiz için bursa’ya yerleştik.32’me gelip hala evlenemediğimden annemlerin bir tanıdığının kızıyla evlendim. Güzel değil. Belki ben de yakışıklı değilimdir ama koca göbeğine, yüzündeki et benine ve geriye doğru değil de yana doğru genişlemiş olan kalçasına artık tahammül edemiyorum. Oğlum doğduktan beri benden çok onunla uyuduğu için seks hayatımız da berbat.

Oğluma gelince; her şeye ağlamasından bıktım.hayallerimde hep; dizleri yara bere içinde ama mutlu bir çocuk vardı.ama benimki hem çirkin hem de her şeye ağlıyor. Bunda ağlayarak annesine iş yaptırabilmesinin payı büyük. ama onu geçtim en küçük bir düşmeye bile ağlaması o’nu camdan aşağı atmama neden olacak bir gün. Hayallerimle benzeşen tek şey akşam yemeğine gidiyoruz. Ama kayınvalidemlere; iftar yemeğine…

4-10-13-15-20-32… 20 yaşımda tüm umudumun lotoda olması ne kötü. peki ya sabah uyandığımda okula gitmeye üşenip de sırf loto oynamak için yataktan çıkmak? Hep bu sayılara oynuyorum. Çıkarsa mükemmel bir hayatım olacak ve ben bu lanet yurttan kurtulacağım. Ortak tuvaletten ve bir kutuda 6 kişi yaşamaktan…

artık bu lanet okulda son senem. “after holiday party!”… mıy mıy mıy… şuralara gidip de karı-kız kaldırabilenlere çok özeniyorum. Ben yurtta ayak kokusu çekerken insanlar geceyi kafalarını iki iri göğüs arasına sokarak geçiriyorlar. Belki de 4 kim bilir?

Sabah dersten önce millet Cuma günkü partiden bahsediyordu. Gelicek misin dediler hayır dedim. Sonra düşündüm; bir gece… sadece bir gece… yemekten kesip canlı kanlı kızları yesem ne çıkardı? 25 liraya bir içki de içinde. Başka bir şey içmem ve kızların sarhoş olmasını beklerim… evet geliyorum!

Dans etmeye çekinmek ne kötü. millet dans pistinde kızlarla sarmaş dolaşken ben vodka-portakalım bitmesin diye yavaş yavaş içiyorum. Sonra bir cesaret kendimi piste atıyorum. Öylece sallanıyorum aslında, dans ettiğim falan yok.sonra “o”nu gördüm. Önümde dans ediyordu, gülümsedi. Yanaştım arkasına, kalçasını dayadı ve dans etmeye başladı. Kafayı yemek üzereydim. O sarhoştu ben de kendimden geçiyordum yavaş yavaş. 2 dakika sonra üzerimde pantolonum olmasına rağmen boşaldım. Kıpkırmızı oldum. Bir şey hissetmedi sanırım ama ben çok utandım. Artık sallanmıyordum da. Öylece durdum pistte.

O kadar gürültünün içinde bana her şey çok sessiz geliyordu. Sessizliği “o” bozdu. Bana döndü ve kulağıma bağırdı; “tekila ısmarlar mısın?”

Hay bin kunduz. Bu hiç hesapta yoktu ki. Peki dedim. 2 tekila istedim bardan. 30 lira dedi barmen. Yuh dedim içimden; 2 shot bardağı 30 lira… her neyse tuzu baş parmağımla işaret parmağımın arasına döktü ve yaladı… sonra tekilayı içti ve limonu emdi. İçmeyecek misin dedi bana. Bir şey söyleyemedim. Daha demin yaptığı şeyi yine yaptı ve dudaklarıma yapıştı. Birkaç dakika sonra “evine götür beni.” Dedi kulağıma. O sırada boşaldım. Kekeleyerek “evim yok, yurtta kalıyorum ben.” Diyebildim. Bir kahkaha attı ve dans pistine geri döndü. Ordan çıkıp yurda gittim. İnternetten loto sonuçlarına baktım, yine çıkmamıştı. Tuvalette “o”nu düşünüp mastürbasyon yaptım ve uyudum.

Sevmediğim bir kadınla evlenmek… ben bugün bunu yaşıyorum. Üstelik iğrendiğim bir düğün şekliyle; çerez, limonata… hani yemekli düğün? Loto bana ihanet ediyor ama ben ondan hala vazgeçmedim. Kiralık damatlığıma ve eşimin kiralık gelinliğine bir şey olmasın diye çok dikkatliyiz.

Sonunda bitti şu aptal düğün. Gerdek gecesi cidden enteresan bir durummuş. Hiç etkileyici bir vücudu yok aslında. Sonunda çıplağız. Yatağa yattı kaldı öylece. Gerçi o gelinliğin altından bir vamp kadın çıkmasını beklemiyordum kabul ama bu kadar pasif olması da çok can sıkıcı. İçine girdim ve 1 dakika sonra boşaldım. Lanet olsun! Ama buna bir tepki vermedi. Hemen banyoya girdi. O çıkınca bir kez daha denemek için niyetlendim ama uyumak istedi. Banyoya girdim ve mastürbasyon yaptım.

Erken boşalma konusunda bende bir sorun olduğuna inanmıyorum. Böyle bir kadınlayken ne olabilirdi ki? Zaten kendisi de bundan şikayetçi değil… seksten bir bok anladığı yok.

Bugün annemlere bayram ziyaretine gittik. Bizim kuzen de eşiyle gelmiş. İkisi de doktor. Havadan sudan, çocuklardan muhabbet işte… tabi süper aile görüntüsü vermeyi ihmal etmiyoruz. Cahil karım altta kalmamak için bir sürü yalan sıkıyor. Annemse ağlayan oğlumu susturmak için uğraşıyor. Yeter artık sus diye bağırıyorum oğluma. Herkes susuyor, kuzen ve eşi biz kalkalım diyip gidiyorlar.

…Hayallerimle benzeşen tek şey akşam yemeğine gidiyoruz. Ama kayınvalidemlere; iftar yemeğine…

kayınvalidem meymenetsiz suratıyla açıyor kapıyı. Yemekler bitiyor. Salak çay muhabbetlerine geçiliyor. Kayınpeder ligden bahsediyor. Artık daralmaya başladım. Tuvalete gitmek için kalkıyorum. Mutfağın yanından geçerken televizyondan duyduklarım beni oraya çiviliyor; “ve kazanan numaralar…”. Bunlar benim numaralarım… onları nerde duysam tanırım. Sonunda oldu işte. İçeri gidiyorum ve “hepinize elveda, ben artık yokum. Hepinizi bırakıp ait olduğum hayata gidiyorum.” Diyor ve evden çıkıp gidiyorum.

Ankara’ya gidiyorum. Milli piyango idaresinden içeri girip “benim o. Bu hafta ben kazandım. 6’yı ben bildim.” Diyorum. Görevli; “nasıl olur beyefendi bu hafta loto devretti, kimse 6 bilemedi diyor.” Saçmalama benim numaralarım söylendi diyor ve biletimi görevliye uzatıyorum. İnceliyor ve; “beyefendi, sizin numaralarınız 4-10-13-15-20-32 ama bu hafta çıkan sayılar 4-5-10-13-15-20…” diyor. Olduğum yerde çöküp kalıyorum. Ama aklımda olan tek şey bizimkilere ettiğim laflar. Her şey bitti sanarken çöplüğüme geri dönüyorum…

Kapıyı açtığımda karımın çığlıklarıyla irkiliyorum. Salona bakıyorum ve sevişmelerimizde sadece yatağa yatıp bacaklarını açan karımı tanımadığım bir adamın üzerinde kendinden geçmiş bir halde görüyorum. Ses etmeden evden çıkıp annemlere gitmek için hareketleniyorum. Yolda bir loto oynuyorum ve daha sonra otobüse biniyorum. O kadar kalabalık ki hareket edemez haldeyim. Kendimi bir kadının arkasında buluyorum. Dikkatlice bakıyorum… evet bu “o”… rahatsız olmuş gibi bana bakıyor ama tanımıyor. Ayrıca hamile… hala çok güzel. Ama işte yine o kalçalar önümde. 5 dakika sonra boşalıyorum. O bir şey hissetmedi sanırım ama ben çok utandım. Attım kendimi otobüsten aşağı. Sonra yolda düşünüyorum neden 5 dakika diye…yoksa lotoda 5’i bilememek yerine 20’yi mi bilmeseydim…

1 yorum: